الاثنين، 2 فبراير، 2009

استراحة تدوينية للراحة النفساوية

انا هبعد عنك وانا وياك قلبي (يا بلوجي)
هتحمل تعبي بعدك الله يعنني

قفلت الموبايل ومش بفتح الايميل وكمان هاخد اجازة من المدونة
عايزة ابعد عن العالم الالكتروني شوية
عايزة اغير الموووووود ونويت الرحيل شوية
هتوحشوني واوعوا اوعوا اوعوا تنسوني

هناك 26 تعليقًا:

Blind Sniper يقول...

دية كدة بقى اسمها استراحة الكترونية اكيد انتى ادرى بالى يريحك بس خلى المدونة شغالة علشان شوية و بسرعة و حترجعى
الثقة بالنفس كلام فارغ ..سوف يدھشك كم الأشیاء التي لا تعرفھا أو لا تجیدھا .. المھم أن تثق
بقدرتك على أن تكون أفضل ..

بنوتة يقول...

السلام عليكم
مش هننساكى بس متتأخريش كتير
تحياتى وسلام مؤقت

سلوى يقول...

أول زياره
ألاقيكي بتأجزي

ماشي
إن شاء الله ترجعي بالسلامه

ربنا يحفظك

كيــــــــــــارا يقول...

يالهوي مره واحده كدا

عااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مش تتاخري مفهوم

ستيته حسب الله الحمش يقول...

آه وماله على رأي توفيق الدقن
بصفتك نونه صغنونه مش عاوزة تكبر اركبي عجلتك العبي كورتك كولي مصاصتك وعودي بعدها ياهاميس فاهمة
تحياتي ياقمر

Eng. Ahmed Abo El-Ella يقول...

لو كان ينفع كنا قلنا ماشي
الدنيا بتدقدم قدام مش بترجع ورا

ااه احنا نقدر نقفل الموبيل والتليفونات والميل والبلوج بس النتيجه اننا هنبعد عن عالم مبيتقفلش

على العموم ياريت متتأخريش علينا

شفقة هانم واحسان بك يقول...

هتروحى فين يا وحشة طيب كنتى خدينى معاكى
كده هتسيبينا
عموما متتاخريش علينا
هتوحشينا
سلام

mohamed ghalia يقول...

ومين يقدر ينساكى
فى إنتظارك دايما
دمتى بكل الود

فارس القمر يقول...

ان شاء الله

تروحى وترجعى بالسلامه

ادم المصرى يقول...

تفتكرى ده حل لتغيير المول تفتكرى

ان اى حاجه هتقبلك هتعلئى شماعت اخطائك عليها

ليه متوجهيش مشكلك وانتى معانا ليه

بتعملى تفرقه بين حياتك ومشكلك

احنا مش اخواتك واصحابك وحبيبك

ليه متشركناش معاكى حزنك وفرحك

محنا منك وانتى منا ياريت ترجعى فى قرارك
وتخليكى معانا هتوحشينا جدا وهنوحشك

MRS WRITER يقول...

والله على الرغم من انك هتوحشيني بس عندك حق

الإنسان بيحتاج من وقت للتاني إنه ينفرد بنفسه ويبعد عن عالم التقنيات اللي سرقنا من نفسنا وسرقنا من الناس اللي حوالينا ومحتاجين لاهتمامنا

بقى عالمنا كله أمام شاشةالكومبيوتر

تصدقي انا كمان بفكر أعمل زيك حتى لتجديد النشاط مرة أخرى

تمنياتي بأجازة سعيدة

و..تــحــيــاتــي

انا ودماغي يقول...

مع أنك حتوحشيييييينى أوى بس فعلا الواحد بيبقى من الوقت للتانى محتاج يقلب حياته و يغيرها شوية

مستنينك يا قمر بس بلاش تتطولى المدة :)

مش عارفة الدنيا وخداني علي فين يقول...

معتقدش انك هتقدري تستريحي
علي الاقل هتفتحي المدونة و تشوفي التعليقات و تقفليها تاني
بس يا ريت الفترة دي متطولش
انتي هاتحرمينا من بوستاتك و تعليقاتك الحلوة
يلا سلام و متتأخريش

Lady E يقول...

Blind Sniper : هي فعلا استراحة الكترونية وتدوينية في نفس ذات الوقت

وشكرا على النصيحه الجميلة بتاعت الثقة في النفس

دمت بخير

Lady E يقول...

بنوتة : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

متأكده انكم مش هتنسوني يا بنوتة لأني بحبكم جدا في الله ومش هنساكم

دمتي بخير وسلام مؤقت :)

Lady E يقول...

سلوى : اهو نزلت بوست علشان خاطرك يا قمرايا وانا أأقدر برضه ارفضلك طلب وخصوصا انك نورتي مدونتي بأول زيارة وان شاء الله مش الأخيرة

ربنا يحفظك ويسعدك

Lady E يقول...

كيــــــــــــارا : ههههههه لأ مرتين يا كوكا

والله اعلم هتأخر لغاية امتى يمكن يوم او اتنين او 3 او اسبوع بس بجد هتوحشووووني

Lady E يقول...

ستيته حسب الله الحمش : هيييييه دكتر ستوتة الكميلة جت

انا مس عندي كولة (كورة) ولا حجلة (عجلة) ومس بحب الا مثاثة واحدة اثمها تشوباتشوبس ومث دايما بلائيها عاااااا

انا عايزة ثوكلااااااااااته يا خالتو ستيته

Lady E يقول...

Eng. Ahmed Abo El-Ella : يا انجينير الدنيا كتير بترجع مش بتتقدم
يا فرحتنا انها تتقدم الكترونيا وتتراجع انسانيا واخلاقيا

انا ساعات بحب أأقعد مع نفسي من غير صخب الحياة الالكترونية اللي سرقتنا من حياتنا الحقيقية
والفترة دي بتبقى مفيدة جدا وايجابية من نواحي كتير

وان شاء الله مش هتأخر سنتين ولا حاجه وهاجي نياهاهاها (ضحكة شوريرة :)

دمت بخير

Lady E يقول...

شفقة هانم واحسان بك : هروح هنااااك

همشي على طول وهحود من جنب البنزينة هلاقيني وصلت ان شاء الله

وبعدين يا شفشوقتي يا حبيبتي قولي جزر

وهتلاقيني بقيت عندك على طووووووول

ربنا يحفظك يا قمرايا

Lady E يقول...

mohamed ghalia : أخجلتم تواضعنا يا محمد

دمت بخير

Lady E يقول...

فارس القمر : تسلم يا فارس

دمت بخير

Lady E يقول...

ادم المصرى : وحياة ربنا كلامك ينفع مطلع اغنية يا ادم

الحمد لله مفيش مشاكل جامدة ولو فيه شوية استكئاب بفكر نفسي بالمثل اللي بيقول

( لا تحزن نفسي على شيء ذهب وهي ذاهبة)

دمت بخير

Lady E يقول...

MRS WRITER : هو ده الكلام عندك حق طبعا عالم التقنيات سرقنا بس انا دلوقتي بغيظه ومش مخلياه يسرقني اوي

هتوحشيني بجد يا قمرايا

دمتي بخير

Lady E يقول...

انا ودماغي : وانتي كمان بجد هتوحشيييييني جدا يا حبيبتي

وان شاء الله مش هطول المدة انتي عارفة اني بحبكم جدا وصعب او يكاد يكون مستحيل اني بعد فترة طويلة

ربنا يحفظك ويسعدك

Lady E يقول...

مش عارفة الدنيا وخداني علي فين : هههههههه تقريبا يا قمرايا يا بتقرأي افكاري يا بتقرأي افكاري برضه

انا فعلا بفتح المدونة حاليا واشوف التعليقات وحتى لما اكون مسافرة ان شاء الله هفتح المدونة عالموبايل وهشوف التعليقات

نورتيني

دمتي بخير